söndag 24 april 2016

Hej hopp

Ja, nu var det ett bra tag sedan jag skrev i bloggen. Det här bloggandet börjar på att avta, av de som jag följde är det inte många kvar som bloggar.

Vad har jag gjort under tiden jag inte bloggat, jo, det mesta har bestått av resor och åter resor, Under tre års tid var vi i Malaysia och kuskade runt. Har även varit i Spanien, Isla Plana med dotter och barnbarn, Tallinn, Berlin, Schweiz och nu i morgon blir det en tre dagars resa till London. Ska där träffa släktingar och i slutet av Juli blir det en road trip till Berlin med son och svärdotter. 

Vidare funderar vi på att fira julen i Schweiz men det är bara uppe på tapeten ännu. 

Jag ÄLSKAR att resa, det är det näst bästa jag vet!!








Ha en bra dag alla glada:)

1 kommentar:

attis sa...

Hej going . Det är långt mellan gångerna jag skriver i bloggen. Kan inte riktigt släppa den heller. Så härliga bilder du visar här. Tänk så många goa skratt vi fått vi två. Saknar den tiden. Ha det bäst goa du. Massor med kramar :)