söndag 13 juli 2014

?????

De har samma okända pappa och där ute finns med andra ord en massa halvsyskon. Okej, om nu dessa halvsyskon möts i vuxen ålder och bildar familj, vad sker då med deras barn?? De är trots allt halvsyskon??

Kan inte detta på lång sikt, bli defekter på deras barn. Kanske om ett par 100 år en ny sjukdom bildas. Här i Sverige har vi ju "Skelleftesjukan" som ett exempel, alla som har den är besläktade med varandra.

Bara en liten fundering som jag har. Men enl min åsikt är nog chansen stor att något form av defekt skulle inträffa.

2 kommentarer:

yasmine mamma till dennis sa...

jodå allt gick bra med lillen ingen fara . han förstod att jag var trött .. klok liten kille.
förklarar alltid mkr noga och öppet för honom.
även om de händer sällan så kan vuxna ockaå göra fel. eller uppfattas fel.
men har så otroligt lågt tryck att jag skulle kunna rasa ihop. vissa dagar kryper jag fram i affärn som igår ... det var bara att vända hem benen bär inte.
kraaam

yasmine mamma till dennis sa...

jaaa man är väldans stolt.. fast stoltaste är nog dennis just nu hehe
kraaam