måndag 16 juni 2014

Leka Mamma/pappa/barn

I morgon kommer flickorna Laura och Leonora hit. Min dotter, Jimmi och pojkarna ska åka på en veckas semester till Grekland och att åka med fyra barn kan vara lite jobbigt, så flickorna kommer att vara här. Det ska bli spännande, att ha dom här, men det kommer säkert att gå bra.

Vi har lite utflykter på schemat, på torsdag kommer vi att åka och hälsa på Gammelmormor I Jakobsberg och på fredag är det Midsommarafton, så då blir det resning av stången, I Huddinge. Sen kommer det att bli Bandhagen och titta på djuren plus att vara och leka I lekparken. Tiden kommer nog att rusa iväg.

Leonora är 1 år och Laura är 8 år. Leonora har från att sovit hela nätter passande nog den här veckan börjat på att krångla lite på nätterna. Men inte gör det något, har hon svårt att sova, då får hon vara vaken.

Nu ska jag lägga mej och Nanna kudden, så jag är pigg när mina söta tjejer kommer.

1 kommentar:

yasmine mamma till dennis sa...

jo då är det ju. har ju gått ut med de igår på fb. Många hade ju redan anat en liten bula på magen. haha. och mailat via bloggen, och andra med som undrat och frågat.
Nu ska jag och dennis krypa ner o mysa och se nån film kraaam