onsdag 4 juni 2014

Gambling

Sen internet kom, har mer och mer börjat på att intressera sej för att spela. Det finns massor av spel onling, uppsjö av dom. Bara att vraka och välja och det finns även de som har det som ett yrke. Istället för att arbeta sitter man och spelar online.

Klart har man pengar I uppsjö och är insatt I online spel, är det bara att satsa. Många satsar stort och vinner stort,  även många hamnar på ruinens brant och kravlar på botten, helt barskrapad.

Ja, ja, jag tror personligen inte att det handlar om skicklighet vad det gäller spel, jag tror att det är många gånger turen som avgör.

 

För er som är intresserade kan ni kika in på , hasardonline.se, där kan ni se vad som finns att erbjuda.

 

2 kommentarer:

yasmine modell mamma och fru sa...

Tack goa du. dina ord värmer lika mkt varje gång. du ligger mig varmt om hjärtat.
Nu kämpar jag på med min nya kärlek och ser till att dennis ska få en underbar uppväxt.
samidigt som vi ju minns allt det fina. ingen är som micke ingen, men jag har hittat en som är riktigt bra och så underbar med dennis.
nu ska vi laga lite mat här hemma.
hoppas du har en fin nationaldag
kraaam

Gerd ♥ sa...

En fin fortsatt nationaldag till dig. Det var länge sedan som vi skrevs. Hoppas ni mår bra.
Kramar, Gerd♥