onsdag 4 september 2013

Welcome Obama

Ja, ja nu är Obama här , säkerligen har han och Mr R, shaked hands, already!!

Avspärringar och råd att lämna bilen hemma och att vara ute I tid, har prytt löpsedlar och artiklar. Själv behöver jag inte vara ute I tid och inte heller behöver jag lämna bilen hemma, då jag ingen har och inte ska någonstans.

Läste någonstans att avspärringarna gäller inte sjukvård eller ambulans, så förhoppningsvis, kommer ingen att kolavippen pga av Obamas besök. Hoppas verkligen att det inte någon behöver sätta livet till pga av ett USA besök.

Tänker även på organtransporter, hoppas att även här allt flyter på om nu ett organ skulle finnas tillgängligt. Många som är I behov av organ, det finns de som ligger  på Prio 1 och är I stort behov av ett organ.

Kan vi lita på att så är fallet, att inga organtransporter blir lidande pga av Obamas besök!!!!??????

Prickskyttar överallt och igensvetsade brunnslock!!! Ja, det kostar att ta hit Mr O.

Själv bryr jag mej inte så mycket I Mr O:s besök, har inte varit någon USA fan.

 

Ha en bra dag, kära vänner!!

2 kommentarer:

Nina sa...

God morgon Anki!
Tack för din kommentar. Är så "skönt" att höra att det faktiskt är flera som har detta problemet, så att man inte är själv. Funderade på att åka in akut natten till igår, för det snurrade i skallen. Visste inte om jag skulle kräkas eller svimma. Faktiskt dem värsta blåsorna som jag haft på länge.

Mina har gått ihop, så det är verkligen som en krater. Å denna gång så tycker ja att dem smakar illa. asså att jag får illasmakade känsla i munnen.

Nu på morgonen har jag fasen fått flera blåsor, på bla tungan. inga stora, men sådana som ömmar. Så det har kommit x antal sen igår. Blir galen..

Vakna även smått snorig och nu lite geggig i ögonen. Man blir ju så himlans trött och orkeslös rent allmänt.

ska nog ta och ringa ner till ÖNH som varit suveräna. Helt glömt bort dem. Se vad dem säger.

Tack igen för kommentaren och allt du skrev. Hoppas att du slipper blåsorna, håller tummarna!

Nina sa...

Inte hört att nån i min familj har det. Men det kanske är nån rackare som drabbats.

Försökte ringa ÖNH som jag gått hos tidigare, men dem hade såklart stängt. jäkla skit liksom.

får se hur jag gör under dan nu. har iaf skrivit upp namnet som du gav mig, tack!