söndag 15 september 2013

Long time since I wrote

Ett tag sen jag skrev. Har under en längre tid inte känt mej okej. Orkeslös, trött så fort jag gör något. Mina älskade skogspromenader, som jag lätt kunde traska, gör mej helt slut. Vete tusan vad detta är. Men ska till min läkare den 9 oktober. Ja, jag trodde ju att det var den 9 september så gladeligen tog jag mej dit och I kassan, fick jag beskedet att jag var en månad förtidigt.

Min läkare har flyttat till Rinkeby, så det var en liten resa. Inte mycket att göra åt, bara att åka hem. Rinkeby var sej likt, känner en enorm lycka och glädje över, att inte längre vara bosatt där.

Gick förbi vår gamla lägenhet och där hängde det filtar framför fönstren. Är det en knut mitt på gardinen eller hänger det filtar framför fönstrena, då vet jag redan hur det ser ut Inne I lägenheten.

Förutfattade meningar, ja det får ni tycka om ni vill. Räcker med att se hur det ser ut på balkonger, en rörig balkong, likamed kaos inomhus.

Urch, tantvarning!!!

Klobetasol salvan, den med starka steroider, verkar kunna häva mina munblåsor. Har nu haft två stycken påväg, men med klobetasol, lyckades jag häva dom, innan de blev var kratrar. Törs nästan inte andas detta, utan knackar I bordet tre gånger!!!

 

Ha en bra dag, alla fina

4 kommentarer:

yasmine modell mamma och fru sa...

så sant så, barn kan vara elaka.
Men dennis är fruktansvärt snäll. detta med rivningen tror jag mest berodde att de blev så genom lek. dom höll på med kuddkrig och annat sen tror jag dom kramades och höll fast.
trist alla fall när barn ska vara elaka med flit, ush så fult.
själv ska jag ta mig ett bad nu imorrn åker vi till sthlm.
känns inte kul när mannen är dålig men vi är överens om de då han ska läggas in några dagar för att försöka få bukt med smärtan men nu sover han nästan bara så känner mig orolig att åka.
kram

Gerd ♥ sa...

Bra att du kollar upp dig, så ska det ju inte vara med din ork. Och skönt aftemedicinen funkar *ta i trä* viktigt.
Måndagskramar, Gerd♥

yasmine modell mamma och fru sa...

tack söta söta snälla
massa lördagskramar till dig

yasmine modell mamma och fru sa...

tack snälla
ja jag försöker kämpa trots värk i varenda led i kroppen.
och i helgen är det marknad i stan det måste man ju gå på hehe.
hoppas mannen snart kommer hem han är nyopererad nu så får se hur han mår imorn.
dennis har vart hes i halsen idag hoppas han inte vaknar sjuk imorn bara . han vaknade nyss och grät och hosta lite.
nää ska kolla lite tv nu min vän kraaaaam