måndag 2 september 2013

Åh,

 Pirelli har gått ner 12 kilo på en månad.

Meeeeeen, hallååååå, det här var ju gravidkilon och de är ju klart mycket lättare att bli utav med än om hon skulle ha blivit tjock pga att hon ätit sej till en övervikt på 30 kg. Det fattar väl vem som helst.

Nu är det ju 100 år sedan jag fick barn, men alla mina gravidkilon försvann efter en månad och då gick jag upp allt från 18 kg till 30 kg. Min barnmorska sa till mej att de kilon man har kvar när barnet är 10 månader, kommer man att kämpa för att få bort. Så redan när barnet låg på magen, hörde jag hennes ord, ringa I mina öron. Skämt å sido!!!

De flesta jag känner, fick bort gravidkilona snabbt. Kanske en och annan som hade svårigheter med vikten, men de som hade det, hade redan innan graviditeten problem med vikten.

Så att man tappar 12 kilo på en månade efter graviditeten är inget som är konstigt I sej!!

 

Ha en bra dag och tänk på vad ni stoppar I er, det finns de som ser ut som om de är gravida, fast de inte ens sett skymten av en karlSmile

 

1 kommentar:

Kathrin sa...

Hahahaha, helt rätt Anki. Men det ska låta så mycket när det gäller kändisar. Sen kan man ju undra om det är så bra att gå ner 12 kg på en månad. Någonstans i kroppen är det säkert något som mår dåligt av denna nedgång av vikten.
Jag har försökt att skriva kommentarer här men när jag sen ska skicka dom får jag svaret att jag ska försöka senare. Vet inte vad det kan vara för fel. Jag gör nu ett nytt försök så får vi se om det fungerar.
Ha det gott.

Kramar