måndag 3 juni 2013

Tungskrapa

Tungskrapa är nog det bästa som finns. Fler än jag som kommit underfund med va bra en “Tungskrapa” är?? Den är kanooonbra.

Jag började häromdagen att använda en  och har nog aldrig känt mej så fräsch I min mun någonsin. Varför jag började att använda en sådan, beror på att jag har återkommande blåsor I min mun och tänkte att om jag sköter min munhygien, så kanske det minimerar mina blåsor. Även nu om mina blåsor inte försvinner så kommer jag definitivt att använda tungskrapan varje dag.

Läste på om tungskrapa och den är effektiv mot bakterie osv och vill man ha en fräsch mun är det bara att införskaffa en skrapa och skrapa på. Märkligt att det inte är mer reklam för tungskrapor än vad det är. Det är massor av reklam för olika tandborstar och tandkrämer, blekning av tänder osv. Men tungskrapor har I allafall lyst med sin frånvaro I de tidningar jag kikat I och inte  heller har jag sett några reklamannonser på Internet ang detta kanoooon verktyg.

Jag har känt mej som en ny människa de här dagarna och jäklar I min själ, min tunga är så jättefiiiiin nu, all beläggning är borta. Vet ni att den vita beläggningen vi har på tungan är rena rama bakteriehärden.

Ut med tungan och kika på den, vare sej den är vit eller ej, så mycket skit som vi snackar varje dag behöver den sj en rejäl skrapning varje dag.

Ha en bra dag mina såta vännerSmile

Inga kommentarer: