torsdag 13 juni 2013

Gomorron

Bloggtorka

3 kommentarer:

pamela sa...

Har vart samma här! Har träffat en ny gammal kärlek igen dock... Precis då jag deppade över turken, fick jag en add på fb av en kille som jag strulade med som 19 åring han var så snygg då...Vi träffades i går igen.. på dayt.. kommer nog glömma Mehmet snabbt... för oh så fin han är Nicke! Mår du bättre från förskylningen? Vi måste ju ta att srs snart.. kanske efter midsommar? hur mår den lille? pussa den från mig.. kram

Kathrin sa...

Bloggtorka va det rätta ordet, lika här.
Visst är jag orolig när mamma är ute på sina promenader. Hennes närminne är ju inte som det ska vara. Hon har bromsmedicin så än så länge klarar hon det mesta, men inga bussresor hem till oss, det tillåter jag inte. Hon klarar av att ta bussen till min syster och till Ösmo o Nynäshamn, men där går gränsen. Det är värre med svärmor som har fått diagnosen väldigt sent. Även hon äter bromsmedicin men den fungerar nog inte på henne. Tror hon äter den i onödan om jag ska vara ärlig. Det är jätte jobbigt med svärmor och vetskapen att även min mamma kommer att bli likadant gör inte saken bättre. Men vi får ta en dag i taget och göra det bästa med den. Försöka att inte tänka för mycket på morgondagen. Liten tröst är det ju att tanterna inte kommer att att lida lika mycket som oss. Jag säger som mamma, "hoppas dom går bort innan dom blir sängliggande som kollin".

Ha det bra och hoppas att bloggtorkan inte blir så långvarig.

Kramar

Gerd ♥ sa...

Torka tillbaka och ett hjärta!
Kram