lördag 1 juni 2013

Gomorron

Ögnar igenom aftonbladet och kommer till detta . Jag kan inte mer än hålla med Åkesson, det är en “ansvarslös invandrarpolitik och en kravlös integrationspolitik”, den som inte kan se detta, måste vara blind.

Det finns de som inte är rasister som håller med I mycket av det som Åkesson har på sin agenda. Det finns till och med utlänningar som oxå håller med I vad som sägs. Det finns utlänningar som även röstar på partiet.

Jag själv anser mej inte som rasist för att jag tycker att Sverige är mättat. Med hänsyn till de asylsökande tycker jag att det är fel att ta in människor som vi inte kan ta hand om på rätt sätt. Det måste vara frusterande att komma till ett land och inte kunna arbeta. Men det finns ju även de som inte vill arbeta.

Anhöriginvandringen borde helt och hållet stoppas, för av en invandrare blir det 25 st. Jag säger det som många inte ens vågar säga. Törs jag påstå att alliansen och de andra grabbarna/tjejerna kanske tyst för sej själv säger: “skicka tillbaka vandalisterna därifrån de kom” Väldigt enkelt att tänka de tankarna.

Jag tycker att de ska efter ett fängelsestraff, “return to sender”, statuera ett exempel och kanske det gör att det inte är så jäkla lätt att komma till ett land, bättre än det de kom från och ställa till ett jävla kaos.

Återigen tar jag upp vad jag har skrivit tidigare, då Jaja var sjuk och vi åkte med färdtjänst till Huddinge sjukhus, var det oftast utländska taxichaufförer som körde oss, och många gånger kom SD upp som samtalsämne, det var då de kom med I Riksdagen och många av Taxichaufförerna skulle vid val rösta på dom. De var trötta på invadringspolitiken och det här jag pratar om var 2010.

De invandrare som bor här och har ett etablerat liv, jobb osv, är de värsta rasisterna. Ni ska bara höra hur det talas runt omkring I förorterna. Får en utlänning tag I dom, kan vi nog bara ana vad som händer.

Fortsätter det här kommer det att bli ett krig bland invandrarna, de som sköter sej och de som gör som de vill, jag är helt övertygad om detta.

Om ca 150 år kanske vi har ett inbördeskrig här I Sverige, pga av Husby historien och pga att politikerna inte kan se och förstå vad det är som händer och varför??

Om 150 år finns det nog inte heller några svenskar kvar, man kan göra en enkel mattematik, hur den görs får ni räkna ut själva.

Jag är ingen rasist, men någon gång måste väl Sverige bli mättat.

Herregud, andra europeiska länder, tar upp Sverige som ett skräckexempel, vad det gäller invandrarpolitken, det måste väl I allafall, säga ALLT.

2 kommentarer:

Gerd ♥ sa...

Jag håller med dig i det mesta, det vet du. Fast jag engagerar mig inte så mycket nu, det gjorde vi mer tidigare, då min älskade levde.

Jag är övertygad att jorden kommer att översållas av kineser... det nya världsspråket.

Ha en skön lördag, här ska jag snart ut i vimlet. Kram♥

Kathrin sa...

Inte är du rasist inte, bara en av många som har tröttnat på denna invandring. Sverige är mättat för längesen och det är synd om dom som nu kommer hit. För som du skriver så är det inte rätt att ta emot en massa människor som vi inte kan ta hand om. Ett inbördeskrig i vårt avlånga land kommer nog långt tidigare än 150 år.

Ha en trevlig lördag./Kramar