måndag 4 mars 2013

Måndag

Åh, så underbart det var att få ta på sej ryggan och ge sej iväg till Gymmet. Kalasfiiiint!!

Jag spenderade några timmar där. 20 minuter på Crosstrainern och 15 min på löpbandet.Solade och fick en genomkörare på vattenmassagesängen. Såå skönt.

Sammanlagt avverkade jag 10 km, inte illa. Nu är jag on track again. Den här veckan ska jag ta det lugnt bara Crosstraina och gå I rask takt på Löpbandet. Så nästa vecka är det dags för hela kroppen. Läääängtar!!

När jag kom hem åt jag Havregrynsgröt till lunch och sen satte jag mej på balkonen, bakåtlutad I solstolen med en kopp kaffe I handen och en filt virad runt bena. Kan livet vara bättre, NEJ, tror nog inte det.

Trodde att jag inte skulle ha sån ork och energi på Flex idag, efter 3 månaders uppehåll, skulle väl kondition och ork vara lite nedsatt. Men det gick bra, fast svettigt vart det.

HA EN BRA DAG ALLA GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGER LÄPP!!!

Inga kommentarer: