fredag 1 mars 2013

Ja, äntligen är det dags för mej att ta tag I mitt tränande igen. Heter det tränande?? Tror nog inte det!

Hur som helst ska det bli skönt att få börja att gå till Flex igen. Har inte tränat på hela December, Januari och Februari.  Vi var I Malaysia hela december och halva Januari, strax efter att vi kommit hem var det dags för min kompletterande öron operation, så det blev att vila fyra veckor.

Sååå ÄNTLIGEN, nu på måndag är det på med ryggan och iväg. Det ska bli så härligt att få ordning på träningen igen.

Hela den här veckan har jag haft barnbarn här. I måndags kom dottern Lina och Ramona, de var här tills på onsdag och tidigt på onsdags morgon kom Fanny och Tuva. De sov här tills torsdag och när mamma Annika kom och hämtade dom, följde jag med för att titta på Fanny när hon red, hon har Ridskola på torsdagar. Hon red på Valentin, en fin liten häst.

Ha en bra eftermiddag och kväll.

Jag har tv’ättstugan som vanligt, hahahahaahahaha.

2 kommentarer:

Gerd ♥ sa...

Nej, för tvättstugan har jag! Eller hade i morse, du fick den nog nu, hihi.....

Det är gott när man kan röra på sig! Jag cyklar varje dag plus lite gång.

Ha det så gott, nu skiner solen, vårkänslor, wow!
Kramar♥

paloma sa...

Vad kul du tittade in och hittade mig! natt kramen kommer här ögonen går i kors! kram och godnatt