torsdag 21 mars 2013

Idag har jag lagt ut vår North soffa med schäslong på Blocket. Det är absolut inget fel på soffan, bara det att vi ska tapetsera om I vardagsrummet och den kommer inte att passa in med färgerna som vi valt.

Ja, grått går väl till vad som helst och det kanske det gör, men inte helt rätt för oss.

024

Soffan är snygg och välvårdad och inget som helst fel på den, djurfri/barnkladdsfri och vuxenkladdsfri oxå. Vad nu det kan  betyda.

Har inte haft så mycket lust till att blogga på ett tag. Jag har även märkt att det är fler av bloggarna jag läser som har trappat ner eller slutat helt.

Det kanske blir så efter några år. Man tappar helt lusten. Egentligen skulle jag ha hur mycket som helst att berätta om vår Malaysia tripp. Men istället la jag in en massa bilder som fick tala för sej själv.

Ha en trevlig kväll, alla underbara människor!!

1 kommentar:

Kathrin sa...

Alltid kul med något nytt. Själva ska vi ta atg i vår hall. Den ska målas och efter det blir det nytt golv. Golvet ligger bara och väntar på att få bli lagt. Köpte det redan i höstat då vi gjorde bytte i köket.
Just nu känns det som om jag hade behövt 48-timmars dygn. Jag hinner inte med så mycke bloggande som jag önska tyvärr men när kursen är färdig så hoppas jag på mer tid. Men du måste skriva mer om er resa, är så nyfiken på den.
Det är något konstigt med din blogg eller kan det vara min dator. Hur som helst om jag ska kunna läsa din blogg får jag gå in på kommentarer och trycka på utsprungliga inlägg. Din vackra bakgrund lägger sig över texten som då inte går att läsa.
Du får ha en underbar söndag och passa på att njuta av den stålande solen, varför inte ta dig en promenad med gubben, hihi

Kramizar