söndag 3 mars 2013

Funderingar

Åh, vad jag längtar till våren!! Är såååå trött på vintern. Det var nästan deprimeriande att komma hem från Malaysia till detta elände. Snö och åter snö, men nu får det väl ändå vara färdigsnöat.

Hela Decenmber och halva Januari hade vi varmt och skönt. Tänk om vi hade varit här I Sverige vilken låååång vinter vi skulle ha haft. Phu, säger jag. Nu kortade vi av vintern med sex veckor, men ändå har det varit långdraget.

Äntligen får jag Flexa igen, underbart att få dra igång med träningen!! Ska bli en fröjd att få ge sej I väg I morgonbitti.

111112

113

Bilder tagna från Templet I Penang.

Ha en trevlig kväll, alla glada och även ni som hänger läpp!!

1 kommentar:

Marlene sa...

Jag längtar till våren och sommaren så jag nästan blir galen! Trodde värmen skulle komma nu, men då ser jag att det ska bli 13 minus i slutet av veckan. Blä!