måndag 4 mars 2013

!!!!

Nog borde väl I allafall Café ägare få bestämma vilka kunder de vill ha.

Återigen något för DO och skadestånd kommer att utbetalas till föräldramaffian.

Cafeägaren säger I artikeln att mammor inte tar hänsyn utan byter blöjor på soffor och ungar springer runt så personalen håller på att få brännskador av hett kaffe.

Istället för att gnälla, GÅ FÖR TUSAN TILL ETT ANNAT CAFÉ OCH DRICK KAFFE.

Hela jäkla Stockholm är fullt av Caféer. Fatum, jag har själv ätit på Restaurang och sett hur oborstade en del ungar är, de springer hejdlöst omkring och många gånger håller servitriser/servitörer på att göra präktiga vurpor, pga martonlöpande ungar.

Många föräldrar bryr sej inte heller!!!!!!

Går jag ut och äter då vill jag njuta av en god middag och inte höra en massa ungar gapandes och grinandes.

Äntligen ett Café utan gap/skrik och spring. Förresten borde det oxå vara barnfria zooner på flyg. Det är ingen höjdare att åka långa distanser och höra högljudda barn.

Hurra för NELLYS, säger jag!!!!!

Föräldramaffian får väl öppna ett eget Café, där barn burna är välkomna.

Ha en trevlig kväll

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är inte lätt det där. Jag flög i 12 timmar med ett barn som gallskrek hela tiden och jag överdriver inte. Försökte tänka att det gör väll ont i öronen osv. Det var flera som var fram till barnets föräldrar och bad dem försöka få henne tyst. Det var rätt skönt att gå av flyget och jag hoppades att hon inte skulle gå ombord igen med oss. De städade bara planet sedan var det dax för 12 timmar igen. När vi var på väg hem från Australien. Ha en underbar helg Anki. Här har vi blå himmel ser lovande ut. Jag ska Zumba mig och sedan luncha i stan med maken. Kram Ingela, som vanligt har jag inte min adress i huvudet ha ha