onsdag 6 februari 2013

Det snöar

Tittar ut och det snöar. Blääääää!!

Vill gärna att det börjar på att gå mot lite vårliga tider. Men klart, det är inte dags för “Springtime” ännu.

Var på återbesök till Öron igår och op hade gått bra nu är det bara att hoppas på att hörseln oxå blir bättre. Men det får jag inte reda på förrän om ca 8 veckor, då ett hörseltest ska göras. Men jag har stora förhoppningar om att få bättre hörsel om inte till 100%, så är jag glad för minsta förbättring.

Längtar efter mina barnbarn, bara jag har läkt färdigt ska jag ha dom en och en här hos mej och bara umgås med dom. Skratta, prata och skoja!! Så jag längtar efter dom!!

Känner mej faktiskt lite trött I kroppen, har sovit sååå dåligt en tid. Ja, min sömn har jag ju alltid haft lite si och så med. Tillslut blir jag så uttröttad att jag somnar av ren utmattning och så börjar det om från början igen. Sova dåligt, somna av ren utmattning osv.

Jag längtar efter sol igen. Vi hade sol I sex veckor så jag ska vara nöjd. Men vill ha lite mera, har fått nog nu av snö.

3 kommentarer:

paloma sa...

Välkomen hem! 6 veckors sol skulle jag gärna ta...underbart! hur har ni haft det? ja nog har vi vinter nu ...är så less på detta vädret! har inte sett en sol sedan vi var i turkiet i fjol..kul att se dig tillbaka, kram

Kathrin sa...

Sol och värme kan man inte få för mycket av. Jag är så trött på denna vinter och längtan till våren är enormt stor.
Efter alla turer med ditt öra hoppas jag att du får tillbaka din hörsel till 100%.Håller tummar och tår på att det ska bli så.
Ha en bra dag.

Kramar

paloma sa...

Usch! håller med dig! iNTE KUL med denna hemska vinter! nu vill jag med ha vår! håller tummarna att hrseln blir bättre nu för dig! kramar från mig.. ds flyttar portal inom en månad. kommer berätta vart jag flyttar till dig! kram och tack för lyckönskningarna!