onsdag 30 januari 2013

Onsdag kväll

Jösses, förkylningarna haglar runt omkring. Båda mina döttrar och deras barn har varit sjuka I omgångar. Ja, värst har det varit för min  äldsta dotter. Hon har varit inne på sjukhus med båda pojkarna och nu ligger hon själv I hööööög feber och vääääärk I heeeela kroppen.

Tur att vi inte har umgåtts med dom så vi har fått eländet till oss. Jag är nu ny opererad I mitt öra och ska undvika hosta och nysningar. Sambon ska oxå undvika förkylningar då han har genomgått en levertransplantation. En infektion kan starta en rejection, så det är att vara försiktig I förkylningstider.

Ja,  vad kan man göra inte mycket. Förkylda människor finns det överallt.

HA EN BRA DAG ALLA GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGER LÄPP

1 kommentar:

agnetha sa...

Hej!
Det var länge sedan jag var här och hälsade på. Sist var nog när ni stod i flyttbilen till Farsta. :) Men jag har sett här på bloggen att allt är väl med er. Mannen din opererad och på semester har ni också varit. Vad jag däremot missat är din op av ditt öra. Vad hade hänt med det?
Mina barnbarn, dotter och måg har också varit väldigt sjuka ett bra tag. Det är något otäckt virus som härjar nu. De bor ju där uppe hos dig med fast i Nacka. ha det så gott och krya på dig. Akta dig för mer smitta