tisdag 29 januari 2013

Hemkommen från B82

Nu är den sista öronoperationen gjord, trumhinnan lagad och lagd på rätt plats och det nya hörselbenet där det ska vara. Nu kommer jag att höra som en hök, kanske inte till 100% men hörseln kommer att förbättras och det är jag glad över.

023

Nästa vecka ska jag till Öronmottagningen och ta bort tamponaden som jag har I hörselgången. Fick med mej hem förhållningsregler, inga hastiga ryck eller lyfta tungt pa ca 4 veckor. Det är lätt att det som  som åtgärdats I örat kan rasera och det vill jag inte.

Det är skönt att komma till sitt eget och allra bäst är det att få sova I sin egen säng.

HA EN BRA KVÄLL, ALLA GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGER LÄPP

1 kommentar:

Gerd ♥ sa...

Så skönt att du fått operationen gjord! Nu är det bara att vänta på bättringsvägen.
Kram♥♥♥