måndag 28 januari 2013

B82

Om två timmar är jag inskriven och nedbäddad I en säng, I väntan på att min öronop, den slutgiltiga. Sen kan jag höra allt skit folk säger om mej, hahahahaha.

Antar att jag blir den första som tas idag, I och med att min operation lär ta ett par timmar. Ny trumhinna och ett nytt hörselben och kanske lite mer därtill. Beror på vad Karin Larsson stöter på.

Måste erkänna att jag är lite nervig, har haft såååå svårt med min sömn I natt. Det är tredje gången som jag genomför samma op, ja nu är det ju inga tumörer som ska borras bort, utan lite finputsning, hahahahaahaha. Men tillvägagångssättet är detsamma och jag vet hur ont jag har efteråt, minst ett par veckor.

Men som tur är, man glömmer rätt fort.

 

HA EN BRA DAG ALLA GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGER LÄPP

Inga kommentarer: