lördag 1 december 2012

Snart så

Om sex timmar kommer Arlandataxin och hämtar oss. Nu är det snart dags. Helt otroligt den 3 dec 07.00 är vi på andra sidan Jordklotet.

Det här året blir det Jul och Nyårsfirande och födelsedagsfirande I Malaysia.

Hääärligt. Sanslöst.

Kan inte påstå att jag kommer att sakna det  här kalla vädret, men kommer att sakna mina nära och kära. Tiden där kommer att bara schvischa I väg. Ett, tu, tre så är vi här igen och då är det dags för min kompletterande öronoperation. Vi kommer hem I mitten av Januari 2013 och I slutet på Januari är bokad för operation.

Nu får jag passa örat och inte plaska och dyka I poolen. Ja, plaska kan jag göra, men lika bra att låta bli att dyka, vill hålla mej borta från infektioner.

Min resväska har varit klar sedan 19 oktober och Jaja fick sin väska packad och klar för några timmar sedan. Biljetter på plats, intyg, mediciner och likaså passen.

Märkligt, men ingen resfeber har infunnit sej. Pratade med en bloggvän I morse och hon sa att det beror på att vi har blivit äldre, därför vi inte oroar oss.

Det kan nog stämma.

HA EN BRA KVÄLL ALLA GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGER LÄPP

 

1 kommentar:

paloma sa...

Önskar dig en riktig GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! Trevlig resa! KRAM