lördag 1 december 2012

Sista dagen I Svedala

Sovit som en stock I natt och det var välbehövligt. Den sista veckan har jag sovit så dåligt. Men fick rådet av en FB/Bloggvän att ta ett sömnpiller och det gjorde jag. Vet inte hur fort jag somnade, antagligen innan huvudet hann att nudda kudden.

Ja, nu är det sista dagen I Svedala, I natt 03.00 bär det av I Taxi till Arlanda. Därifrån till Amsterdam för en mellanlandning och sen direkt till KLIA, (Kulala Lumpur International Airport) vi landar 07.00 den 3 december. Sen direktbuss till Teluk Intan.

Ja, meeeeen, härligt, säger jag bara. Resväskan har jag haft packad sen 19 oktober. Alla kläder som ligger däri I kan jag ju inte knappt ha, efter min viktminskning på 13 kg, är det väl inte att undra på.

Var hos min mamma och hälsade på I torsdags och då hade jag mina gamla jeans på mej och hon tyckte att jag såg sjuk ut. Men det är ju så, det ser ut som om man gått ner ännu mera när man har förstora kläder på sej. Jag är nöjd med mej själv och min vikt nu.

Den här veckan har det inte varit något Flex, jag har haft ont I min hälsena och har ännu och sen var min mage inte ok. Men jag har promenerat lite och använt motionscykeln flitigtSmile))

Så den här gången min älskade Jaja, blev det ingen klädgalge av den eller ett prydnadsföremål som bara står.

Jaja sover fortfarande och jag sitter här med en koppkaffe. Jajas resväska är inte ens packad. Men skjortorna är strukna, jag lovar att han kommer att bli virrig I sista sekunden. Han säger själv att han har kontroll på allt. Jag låter honom tro det, vi kvinnor är duktiga på att låta männen tro att det är de som har fixat och donat, fast det I själva verket är vi som ordnar det mesta. En kvinna som låter en man tro så, är en smart sådan.

Hur som haver är det jag som fixat allt, läkarintyg och intyg om hans sjukdomsbild och medicinering, plus uppdelningen av medicinen I handbagage och resväska. Dubbletter av alla livsnödvändiga mediciner, kommer en väska mot förmodan på villovägar har vi en kvar.

Så nu är det bara för honom att packa väskan och låta honom tro att det var han som har ordnat ALLT!!

 

HA EN BRA DAG ALLA GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGER LÄPP

Inga kommentarer: