fredag 7 december 2012

Fredag kvall

Har ar brollopsforberedelserna i gang for fullt. Det kommer att bli pa ett ungefar 800 st brollopsgaster, sa det har varit forberedelser anda sedan dec 2011. Ett helt ar!!

Ja, med 800 brollopsgaster kravs det nog en hel del.

Min chiliroda blus ar hos sommerskan och kommer att bli klar omnagra dagar. Sjalva sarin ar beige med en guldbard nertill. Mina bangles kommer att vara i fargerna vit, rod och guld. 

Dagen efter brollopet kommer en fest att vara i Slim River, da ar det brudgummens familj som ska sta for festligheterna. Da ska jag vara kladd i en Punjabi.

Ja, men det har ar sa spannande. Tank att mingla runt i en san stor skara.

Den har gangen ar min engleska mycket battre. Jag hor engleska fran morgon till kvall och finner jag inte ratt ord sa finns det alltid nagot i stallet for som jag hittar pa. Sen dyker det upp ord i mitt huvud som jag inte trodde jag kunde alls.

HA EN BRA KVALL ALLA GLADA OCH AVEN NI SOM HANGER LAPP


3 kommentarer:

Gerd ♥ sa...

DRÖMRESAN!
Jo, man vänjer sig vid språk. Det märkte jag när jag pilgrimsvandrade. Man kan mer än man tror.
Ha det allra bäst, i vardag som i fest.
Kramar♥♥♥

paloma sa...

oh vad kul att du uppdaterar din resa! Låter ju jätte mysigt! Ha det nu så mysigt! Stor kram från mig! DS tack att du grattade mig på min födelsedag!

Anonym sa...

Hej så kul ni har det. Jag har lagt till din nuvarande ort på min vädervisare och det är varmt hos er ser jag men också att det är regn och åska, eller. Ha det nu så supergott Kram ingela