onsdag 21 november 2012

Operationsplaneraren,

på Huddinge sjukhus ringde I eftermiddags för att meddela att den kompletterande öronoperationen blir utav I slutet av Januari 2013, två veckor efter att vi kommit hem från Malaysia.

Andra veckan efter hemkomst ska jag på undersökning hos min läkare och veckan därpå blir operationen av. En protes kommer att opereras in och även kommer trumhinnan att korrigeras, då luft inte kommer in I mellan örat. Även denna gång kommer man att gå in bakom örat. Sjukskrivning blir 4 veckor minst, så inga tunga lyft på Flex, kommer nog att hålla mej därifrån och endast ta promenader utomhus.

Jag ska undvika att dyka under min semester, men vem har sagt att jag ska leka fisk. Får väl för fan, hålla huvudet ovanför vattenytan, hahahahaahahaha.

Om drygt en vecka har vi stigit ombord på flygtet till Amsterdam för att där byta till Malaysian Airlains som tar oss till Kuala Lumpur. Fantastiskt, för er som inte läst min blogg och av någon anledning hittat hit, ska jag och min sambo närvara vid hans brorsdotters indiska bröllop. Kommer att bli en upplevelse utan dess like.

Jag kommer att vara traditionellt klädd och bilder kommer I sinom tid.

4 kommentarer:

Gilla sa...

Det måste väl kännas bra att du får ditt öra fixat. Stoppa in öronproppar när du badar, annars kan det ju gå illa tydligen.

Hoppas att er resa blir härlig och att bröllopet blir lyckat. Jag kommer att kolla efter dina bilder sen.

Kram/Gilla

Gilla sa...

Sv: Ja, passa dig noga.

Jag har ju ordspråk varenda dag och ibland blir de extra bra.

Kram/Gilla

Wolf Mother Earth sa...

Gud va härligt!!!!
Ha det mys o simma lugnt över ytan dårrå hihi
Kramisar

Marlene sa...

Ha det så skönt i värmen :-)