onsdag 28 november 2012

Onsdag

Fy katten sicket väder vi har. Men snart är det här vädret ett minne blott och vi kommer att få sol och värme I överflööööd.

Idag är Jaja till PTC och tar blodprov. En ny behandling är I sikte nästa år. Den han genomgick, gav inte det resultatet vi hade förväntat oss. Det är bara att ha tillförsikt att allt kommer att bli bra.

Jag sitter med en värmedyna på magen. Det började igår med en molande värk under vänster revben. Kunde sova men när jag vaknade I morse kände jag att värken fanns kvar. Nu känns det mycket bättre med värmedyna. Det är inte riktigt läga för att bli sjuk nu, när det är bara några nätter kvar innan vi flyger vår kos.

Nu vågar jag ta Iphonen med mej till Malaysia, måste få säga att jag är en modig kvinna. Jag betalade vår resa via internetbanken efter många om och men. Ringde och pratade med Ingela en gammal klasskamrat och hon gav mej tipset att betala via internetbanken. Där behöver inga bankkortssiffror ges ut. Ingela är den enda som inte skrattat åt min rädsla, hon var visst likadan som mej, hihihhihihi.

Och nu efter många om och men vågar jag ta med mej Iphonen. Flygplansläge, Wifi, stänga av Dataroamingen, likaså Röstbrevlåda, så är det bara att surfa och läsa epost, där det finns fritt Wifi. Hur jäkla enkelt som helst, ju!!

Ha en bra dag

ALLA GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGER LÄPP

1 kommentar:

paloma sa...

Både i går och i dag var det ett fruktansvärt väder! Usch! Det skall tydligen bli bättre i morgon. hoppas ni mår bra. kram