söndag 25 november 2012

Nu håller jag på att forsta ur frysen. Lika bra att få det gjort, när frysen I det närmaste är tom. Vi kommer inte att ladda på oss någon mat och stoppa in I frysen nu, vi kommer ju att vara borta I 6 veckor. Frysen fyller vi när vi kommer hem från vår långresa.

Så här kommer följande vecka att se ut:

 Måndag:    Flex, Tvättstugan

Tisdag:     ´Äldste sonen kommer på besök

Onsdag:     Flex, packa resväskor och handbagage

Torsdag:    Hälsa på min mor I Jakan och samtidigt klippa mej

Fredag:     Flex, göra en sista checkup

Lördag:     Beställa Taxi till Arlanda

Den här veckan kommer jag inte att vara på FLex varje dag. Bara Mån/Ons och Fredag då jag har konditions och styrketräning. De här dagarna ska jag även sola, så jag får lite färg.

Jag ser verkligen med spänning framemot den här resan. Det ska bli så härligt och underbart att komma bort I från det här jämrans vädret. Regn, rusk och grådassigt har det nu varit I flera dagar, ja veckor.

HA EN BRA DAG ALLA GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGER LÄPP

1 kommentar:

Kathrin sa...

Träning in i det sista ser jag, du är så duktig.Och snart så slipper du vårt blötväder. Igår fixade jag lite adventsmysigt här hemma och tänkte på dig som slipper allt det här runt advent och jul. Men nån typ av julfirande blir det väl i alla fall för er för jul firas väl även på andra sidan jorden. Hur som helst så ska ni ha det bra under er långa resa och bara njut av nuet utan en massa måsten.

Kramizar