tisdag 20 november 2012

Nu får jag sätta fart

Här sitter jag helt lugnt och har inte tillstymmelse till resfeber. Egentligen borde jag vara heelt snurrig. Resväskan är packad, har inte ens kollat över mina mediciner, inte ens Jajas. Vi har I allafall beställt mediciner och har våra intyg ang våra mediciner färdiga.

Jajas mediciner är långt mycket viktigare än mina. Mycket att hålla reda på för hans del och det är ju jag som håller ordning på det. En laddning för 6 veckor I handbagaget och en laddning för lika många veckor I resväskan. Utifall att någon av väskorna skulle försvinna.

Jag har gått ner 12 kilo så inga av mina sommarkläder passar, ja 12 kilo det är ju mer eller mindre två klädstorlekar.

Det var inte längesen det var 6 veckor kvar, nu är det 11 dagar.

Jösses, vad tiden springer iväg, sanslöst?????

2 kommentarer:

yasmine modell mamma och fru sa...

tack finaste du
du är så klok.
ja jag ska försöka tänka lite på mig själv.
kraam

Kathrin sa...

Ja du, tiden går fort. Jag hoppas ni får det kanon bra på er resa. Att du vågar ha mediciner i resväskan. Vad jag har lärt mig ska all medicin med i handbagaget, även den som man tar med sig som en reserv ifall olyckan är framme.
Nu ska ni njuta och ha skönt. Du kan passa på och köpa nya kläder där nere. Helt otroligt att det har försvunnit hela 12kg av dig.
Ha det bra.

Kramizar