lördag 24 november 2012

Lördag eftermiddag.

Tjejerna Fanny och Tuva har åkt hem, Den äldsta skulle på badparty och den yngsta på dans. Tiden går så fort när de är här, Nu har jag träffat alla mina barnbarn, nära på I allafall, innan vi åker till Malaysia.

Ja, nu går det undan, bara 6 dagar kvar. Lite kvar att greja med. Ska beställa Taxi till Arlanda, det är ett måste, hur som haver. Jag åker I jeans, luftig skjorta/kort skinnjacka och lågskor. Antingen min ryggsäck I skinn eller en handväska. Vet inte riktigt.

I morgon får det nog bli att sortera Jajas mediciner. Träna på Flex måste jag göra både Mån/Ons och Fredag. På torsdag ska jag till Jakobsberg och hälsa på min mamma och samtidigt klippa mej, har tid där kl 15.00.

Om en vecka I natt kl 03.00 är vi här

senare kl 6.20 sitter vi på flyget till Amsterdam

Kl 12.00 sitter vi på Malaysian Airlines

Kl. 07.00 tar vi mark I Malaysia

Här kommer vi att spendera 6 veckor och jag är helt övertygad om att vi kommer att ha det kanoooonfiiint. Första veckan blir I huvudstaden KL och andra veckan I Teluk Intan, där vi ska närvara vid Jajas brorsdotters bröllop, 500 inbjudna bröllopsgäster, det blir något att mingla runt med. Engelskan har inte ens satt sej, Hhahahaahahaha

Kommer ihåg då vi var där förra året, de sista veckorna behärskade jag engelskan mycket bra och till och med när jag kom hem, tänkte jag på engelska.

Brällopet varar I två dagar, så jag måste ha två olika Sari, kan inte komma I samma, två dagar I sträck, det går inte. En sömmerska ska sy upp blusen jag ska ha till, Sari får jag låna.

Jaja kommer definitivt inte att klä sej I traditionella kläder, han total vägrar. Men för min skull, kommer han att ha en när han och jag ska fotas. Så det får väl bli efter bröllopet, för han kommer inte att strutta omkring I långklänning och Alladin skor, säger han. Hahahhaahahahaha.

Ha en bra eftermiddag.

ALLA GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGER LÄPP

Inga kommentarer: