tisdag 20 november 2012

Gomorron

Tisdag morron. Har precis käkat frulle och när jag tittar ut, ser det heeelt öde och tyst ut. 

Ända sedan i fredags har jag umgåtts med mina barnbarn, inte alla, men nästan i allafall. Från fredag till söndag, var Ramona hos mej och vi hade det så mysigt. På lördagen tog vi en riktig långpromenad på Kräpplaområdet. Vi hade med oss varm choklad gjord på gammaldagsvis och mackor. 




Kossorna och fåren som vi skulle titta på, fanns inte i hagen. Det överblivna brödet, matade vi änderna med. 

Vi spenderade 3 timmar ute på Kräppla. 

Sen på söndag var det dags att ge en visit till barnbarnen Laura, Leo och Alvin. Jag sov över hos Sofie och även Lina kom med Ramona och sov över. På morgonen var det full action på barnen. 

Lina och Ramona åkte hem tidigt på morgen och Sofie, jag, Laura och Alvin gick ner till Skärholmens Centrum och var där timmar i sträck. 

Nu på fredag kommer två barnbarn till för övernattning, Fanny och Tuva. De vill gärna träffa oss innan vi åker på vår långresa till Malaysia. 

Ja, snart är vi på väg, nu är det endast 11 dagar kvar.


1 kommentar:

Wolf Mother Earth sa...

Vilka fina bilder <3
Mysigt med picnick
Ha en bra dag (imorrn)

Kram kram