torsdag 15 november 2012

Gokväll

Ska försöka mej på att skriva ett inlägg. Fast bloggtorka det är vad som råder här nu och en begynnande förkylning oxå, för den delen.

Gick till mitt kära Flex ikväll för att pröva Body Balance, men fick gå hem. Blev tvärdålig, feber, ont I kroppen och kände mej allmänt skum.

Ja, det är lika bra att få den här förkylningen gjord nu, det är ju 17 dagar, kvar tills vi åker till Asien och då vill jag vara helt frisk. Engentligen skulle jag ha tagit influensasprutan när jag tänkte göra det. Jag tog den förra året och klarade mej galant från förkylningar.

En liten flicka kommer till oss I morgon. Hoppas att jag känner mej bättre då, Hade lovat att se efter henne. Vi får ta det lugnt och bara ligga under täcket och se på filmer och bara mysa.

Annars brukar jag hitta på lite äventyr, men som jag känner mej nu, så blir det nog inte äventyrligare än att se på barnfilmer.

Ha en bra kväll, alla sjuka och friska individer

1 kommentar:

Gerd ♥ sa...

Söndagskram kommer till dig♥
Jag har varit krasslig i en vecka nu, men det är inte förkylning, det är hjärtesorg, eller rättare sagt pusselbitsorg. Det bluppar upp och ner i böljor......
Krya på dig, tänk vilket projekt du har att längta till!
Jag ville ha ett nytt projekt.....