torsdag 22 november 2012

Check!!

Nu är det bara 9 dagar kvar och nu får jag sätta lite fart. Är lite lat måste jag få säga.

Men det viktigaste är redan fixat. som Jajas dubbla medicindoser, intyget för hans mediciner och intyget ang hans Levertransplanatation, viktiga telefonnummer utifall att något skulle hända, Reserförsäkringsintyget/passen och biljetterna är på plats.

Min resväska är packad sen den 19 oktober. Jaja kommer nog att irra och packa I sista sekunden. Egentligen var det dumt att ta med kläder överhuvudtaget, jag kommer inte att kunna ha ett enda plagg av de kläder, pga min viktnedgång, 12 kg är en del klädstorlekar mindre. För att inte tala om bikinin som är på tok för stoooor. Ja, nu är det ju ingen solsemester, men vi kommer ju att vara på hotell med möjlighet till sol och bassäng. Glömde  alldeles bort att hos Jena (Jajas bror,där vi ska bo) har bassäng på takterassen. Så en bikini måste jag helt enkelt ha.

Sommarskor har jag lånat av min dotter Sofie

. Ja, ja allt blir nog bra., I sinom tid. 

Inga kommentarer: