onsdag 26 september 2012

Regnar!!

Urch, det regnar. Idag sov jag jätteläng, gick inte upp förrän 9.30, jag hade sovit 12 timmar I sträck. Hör inte till vanligheterna, vid den tiden har jag redan avverkat några kilometer. Så min gubbe blev orolig, jag sov så djupt och låg så stilla att han trodde att jag hade gått till “andra sidan”.

Runt halv 11, satte jag på mej regnstället, walking skorna och gav mej av på en RP, (Rask Promenad) på 7.0 KM. Det finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder. På väg hem, gick jag in till HI-sport och införskaffade mej lite nytt I motionerandets tecken. Ett WCT set, ett Windy Peak underställ och funktionella strumpor, till priset av 625 kr. Heeeelt otroligt billigt, men så är HI Sport, Stockholms billigaste SPORTAFFÄR. De har halva priset på allt.

Jag hade tänkt att köpa ett par heldämpande joggingskor, de är billiga där, men ännu billigare blir det att köpa joggissarna I Malaysia, samma par som kostar 850 kr där får jag för 320 SEK I Malaysia, så jag väntar. Joggissarna får jag köpa I supermarket affärer I stället för att köpa on the Market, där det oftast är fake. De skorna kommer bara att hålla tills jag har satt mej på flyget hem, hahahaahahahaha.

Gubben fixar middagen ikväll och det kommer att bli torr curry, med nåt köttaktigt och grönsaker förståss. Han äter ris till och jag som bulgur som vanligt.

HA EN BRA DAG ALLA GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGER LÄPP

1 kommentar:

Petra sa...

hoSkönt att sova ibland :) Önskar de varje morgon när klockan ringer...