måndag 24 september 2012

Måndag

I morse var jag uppe med tuppen och tog mej en liten runda på 5.7 KM. Nu har jag börjat med en annan sorts träning, jag varvar raska promenader med lite jogging.

I maj nästa år är det dags för “Vår Ruset” det loppet är på 10 KM och jag har väl inte tänkt mej att springa 10 KM, men I allafall, varva gång med lite löp. Om jag håller mej till 10 min/km, så ställer jag som mål, att klara 10 KM på 90 min, klarar jag det tro??

Ja, nu är det ju inte att tro, tro det ska man göra I kyrkan, här är det mer eller mindre lite tro på mej själv och tillit till mej själv. Måste bara införskaffa mej ett par komfertabla skor, de som jag nu har är gjorda för promenader och de är på tok för klumpiga att springa i , det märkte jag I dag.

Bör nog köpa dom rätt snart, då måste bli ingådda och insprungna innan nästa år. Viktigt detta, hahahaahahahha.

Jag är mycket imponerad av mej själv måste jag säga, från att ha varit en soffpotatis, har jag blivit en rörligare och raskare kvinna, kan man säga så.

Jag känner mej I allfall nyttigare!!

Ha en bra dag ALLA GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGER LÄPP!!

1 kommentar:

Petra sa...

Klart du kommer att klara de 10 kilometrarna :)