lördag 22 september 2012

Gomorron

Idag är dags för Topploppet, hahahahahahaha! Regnar gör det så det står som spän I backen, Men vad gör det. Det finns ju tydligen inget dåligt väder, bara dåliga kläder!!

Den envis förkylningen som jag råkade dra med mej från Värmland, börjar så  sakteligen att ge med sej. Inte helt borta men snart så. Jag har väl aldrig I hela mitt liv varit med på någon tävling frivilligt, sist var väl när jag gick I småskolan.

Hur som helst ska det bli jättekul, Efter det här loppet , (ja nu ska jag inte springa, bara gå) ska jag sikta in mej på Tjejmilen och den kommer jag oxå att gå, definitivt inget spring. Går man I rask takt kan det nästan räknas som minijogging.

Det var någon som tyckte att ett inköp av ett regnställ var onödigt, men se, det var det inte. Vilken nytta har jag inte av mitt regnställ nu??? Säger inte vem det var som gnällde om detta.

Kan det ha varit en man

HA EN B RA DAG ALLA GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGER LÄPP!!

1 kommentar:

Gerd ♥ sa...

Gomorron!
Jag köpte ett regnställ nu inför min vandring.
Jag är bara SÅ nöjd, lätt och fint och torr inunder, har haft tacksamheten att få prova det flera gånger i mina omgivningar, haha!
Det finns ju inget dåligt väder, då...
Vad kul att du ska delta i lopp! Som sagt, man behöver inte springa.
Min äldsta dotter sprang Tjejmilen i Stockholm nyss. Hon är i den åldern. Jag gjorde likadant. Nu inser jag sedan några år att snabb gång ger bättre resultat för kroppen.
En skön lördag till er, kram...♥