fredag 21 september 2012

Att komma ifrån

Idag lever vi människor I ett stressigt samhälle och speciellt för storstadsfolket som lever på ett helt annat sätt än lantortsfolket, kan det var mer än avstressande att komma ifrån.

 RELAX I STOCKHOLM, vore nog inte så dumt, att känna sej ett med NATUREN, inomhus.

Att KOPPLA av I en jacuzzi, eller sitta I en ångbastu och drömma sej bort, från vardagens alla måsten.

Relaxhotellet ligger ca 30 min från Stockholm och 12 min från Nynäshamn. Precis vid ingångarna till hotellet ligger Bastuflotten.

Bastuflotten är nog nästan ett måste, panoramafönster och en enorm vy utöver sjön. Bastuflotten ligger vid Muskan. Jag kan nästan sej mej själv där sittandes I Bastun, med ett glas rött eller vitt, eller ett snyggt upplagt fruktfat. Att sitta där och bara drömma sej bort I sitt eget sällskap eller I ett slutet sällskap men människor som du tycker om, vore inte det helt outstanding.

Det finns möjligheter att hyra bastuflotten även för de som inte övernattare eller konferensgäster.

En utan mina bästa väninnor, har tänkt sej att ha en möhippa på Relaxhotellet för en I tjejligan, som inom kort kommer att gifta sej. Jag är övertygad om att det kommer att bli en riktig höjdare.´

Det här är något som kommer att bli mycket populärt för alla kategorier av människor.

Har man väl en gång varit på Relaxhotellet, är jag övertygad om att man kommer att återvända. Den lyxen kan man gott och väl  unna sej själv, eller tillsammans med den som man lever med.

Kika in på deras hemsida, du kommer utan tvekan att bli nyfiken!

 

1 kommentar:

Gerd ♥ sa...

Tänk, att vi människor ska vara så stressade!
Själv känner jag ingen stress nuförtiden, jag har inrättat mig efter min egen rytm, om inget oväntat stör mig.
Kram...♥