lördag 18 augusti 2012

Vanlig lördag

Imorse var jag ute och tog en RP den här gången blev det 7.7 km, gick till Älvsjöbadet, vidare till Rågsved och in på Kräpplaområdet en sväng.

Nu tycker jag att 4-5 km är ingenting, jag måste komma upp I 7-8 km innan jag blir nöjd. Min promenadkompis, åker nu I morgon till Spanien och ska vara där I 10 dagar så det blir att promenera själv. I morgon ska jag ta ledigt ifrån promenaden, brukar göra det på söndagar. Fast egentligen hade jag tänkt gå I och med att jag inte alls tog någon promenad I fredags, då jag hade läkarbesök på morgonen.

I morgon eller på måndag kommer min hårfrissa Nina till mejoch fixar till mej I håret. Vilken lyx jag har, frissan kommer till mej istället för att jag ska åka till henne. Nina är bra, gillar henne skarpt, en jättetrevlig tjej.

Ha en bra dag alla glada!!

3 kommentarer:

Gerd ♥ sa...

Mycket ovanligt med frissor hem till sig!
Gud va gott å bli finad!
Kram

HosPetra sa...

En sådan frissa har jag med :)

Kram

Kathrin sa...

En sån hårfrissa skulle man ha. Får nog ta ett snack med min frissa att hon ska ta sig en funderare på att öppna en mobil frisörsalong, hihi.

Du är helt otrolig med dina promenader. Jag själv har ju helt kommit av mig, men får nog ändra på det. Nu på eftermiddagen får jag börja med en mindre promenad som kanske inspererar mig till många långa promenader utöver hösten,hahahaha.

Ha en trevlig söndag.
Kramizar