fredag 31 augusti 2012

Sömnsvårigheter

Attans svårt med sömnen och det är inget vidare. Vänder och vrider som en roterande fläkt. Kan man uttrycka sej så?

Trodde jag tröttade ut mej med mina långpromenader. Tydligen inte. Längtar tills i morgon då det är dags igen.

Jag har verkligen blivit besatt av mina raska promenader. Självklart det gör mej bara gott och jag är övertygad om att om jag fortsätter kommer jag att bli en vital äldre kvinna, haha.

Om en vecka idag åker, Dick min äldste son och jag till Värmland. Vi ska spendera helgen där. Vi ska bo på Hotell och höra utflykter till olika ställen av min barndomstrakt.

Nostalgi på högvarv!!!

4 kommentarer:

Gerd ♥ sa...

Vad härligt, att åka till Värmland! Där har jag varit nyligen.
Men trist att du inte kan sova!
För man behöver den kraften.
Ha det gott ändå, kram♥

(Vet du att du har en kommentarsgranskning, där jag ska bevisa att jag inte är en robot, som är väldigt jobbig?)

HosPetra sa...

Finns inget värre än när man inte kan sova...Har en period nu när jag sover så ytligt att jag är medveten om att jag sover..

Kram

Bibbi sa...

Vad mysigt!!! Då är ni inte långt från mig :-))

Ha det toppen i helgen! Kram Bibbi

yasmine modell mamma och fru sa...

ja det är helt sjuk.
kom precis hem från sjukan.
återigen hade min man rätt att han hade vätskeansamling i kroppen som återigen sprutade ut genom dränage hålet och sängen vart full med sårvätska.
den korrkade läkarn som jobbade idag, gjorde så mkt fel, mer vanvård är vård.
han ska till sthlm för operation 18 det blir på ks i solna.
längtaaaaar.
hoppas dock jhag får hem gubben på permis på torsdag när jag fyller år.
nu ska jag natta dennis vi är helt slut båda 2.
stooor kraaaam