onsdag 1 augusti 2012

“”””””””””

Jag trodde inte för ett ögonblick att, Rausing, hade mördat sin hustru.

De båda var under narkotikans klor och som jag trodde så, ville han inte förstå eller acceptera att hans fru hade dött.

Badmintons tjejerna blev utkastade från OS, vilket var ett rättvist beslut. De hade ingenting där att göra alls. Bedrövligt!!  Men läggmatcher det tror jag vi kommer att få se mycket av I fortsättningen. Inte under OS, men jag är övertygad om att det förekommer, mörkertalet är större än vad vi tror.

Vi har funderat och funderat ang Malaysiaresan om vi ska stanna 2-3 månader och sambon tycker att det räcker med 45 dagar. Vi längtade efter Sverige redan efter 4 veckor, inte längtade kanske, vivar nog mera trötta på värmen och alla avgaser I KL. Jag hade helt glömt bort att vi saknade Sverige, det var sambon som påminde mej om det.

HA EN BRA DAG ALLA GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGER L ÄPP.

2 kommentarer:

zoega59 sa...

Bara tjatiga jag igen
Man vet aldrig med dessa drogmissbrukare, allt möjligt snurrar i deras skallar.
Så det är både möjligt och omöjligt att snubben dödat sin fru

HosPetra sa...

Ja du hur det var med det lär man aldrig säkert få veta...Bara dom som vet och den ena är död.
Det är ju så, borta bra med hemma bäst ;)

Kram