söndag 19 augusti 2012

Hösten är här

Nu är snart Augusti till ända, Mörkare och mörkare blir det ute.

13 veckor är det kvar tills vår Malaysia resa, Airplane. Jag längtar så jättemycket. Bara att hålla tummarna för att vi kommer iväg och att det inte är några medicinska hinder för Jaja.

Kommer att bli en upplevelse att få närvara vid det Indiska bröllopet, ser verkligen fram emot det.

Just nu regnar det ute, inte regnar, det vräääker ner. Men vad gör det jag sitter säkert här inne I soffan och bloggar. Idag har jag inte gjort ett endaste dugg, var en sväng ner till ICA och handlade, mer har det inte varit.’

Vill att den här dagen ska ta slut så jag snart får krypa ner under täcket och nanna kudden.

5 kommentarer:

Gerd ♥ sa...

Jadå, det är kvällen nu.. så snart så.
Här har varit soligt och fint och är så än, jag har både varit ute och cyklat två vändor plus att jag suttit mycket på balkongen.
Njutit! Så gott det är att känna det...
Tiden går fort, håller med.
Du får ha en lyckosam dag i morgon.
Kram♥

Kathrin sa...

Ja du, hösten är är strax här. Inte mycket till sommar har det varit så vi får hoppas att hösten blir varm och solig.

Vi ska åka på visningen, men jag har inte stora förhoppningar på att vi får köpa huset. Det är nog många spekulanter på just det huset. Och med min otur så får jag säkert se någon annan som vinner budgivningen. Men är man inte med så finns det ju inga chanser till att få köpa huset.

Precis som du längtar jag tills man får krypa ner under täcket och nanna kudden.

Kramizar

Gilla sa...

Jag har inte varit utomhus mer än en stund på balkongen idag trots att vädret har varit det allra bästa. Har inte haft nåt ärende ens, så jag skulle vara tvungen att gå till affären.

Kram/Gilla

yasmine modell mamma och fru sa...

tack
ja dennis hade jätte kul, men nu är han ju så stor att han säger att han vill vara där.
Annars tycker jag man lämnar dagtid eller nödfall.
Inte enbart för att få gå ut och dricka då var det fel anledning att skaffa barn.
Verkar tyvärr som många gör så.
på facebook uppdateras ofta där små barns mammor med bebbar på kanske bara några veckor- 2månader.
Nån som kan passa bebben, vill ut och roa mig.
skrämande kommentarer.
kraaaaams

Lisbeth sa...

Hahahaha...egentligen heter det bara pöl, men för att få folk att förstå att det handlar om en slags kudde skrev jag så. Det är alltså en cylinderformad avlång kudde =)Kram!