måndag 6 augusti 2012

Ett årskalas I lantlig miljö

Mitt bonusbarnbarn Kevin, hade sitt ett års kalas I lördags. Så dottern Lina och Ramona kom redan på fredagskvällen till oss för att sova över tills lördag, för att närvara vid kalaset.

Lite bilder

031036040

Födelsedagsbarnet Kevin, sötaste lilla pojken.

045046

Morfar Jaja och Kevin               Mamma Rani och sonen Kevin

053054

Morfar Jaja och jag och våra barnbarn, Ramona och Kevin.

015016

Ramona och ponnyn Smart, som hon både fick rida på och leda till hagen. En mycket stolt Ramona.

6 kommentarer:

Gerd ♥ sa...

Oh Gud, vilka söta fina bilder!
Du kan skatta dig lycklig över din fina familj!
Det är guld värt!
Jaja ser så fin och frisk ut, härligt!
Måndagskramar från ett varmt, men något mulet Lidköping♥ Gerd

yasmine modell mamma och fru sa...

tack ja just nu lever man bara på det lilla hoppet.
vet mer imorrn om karolinska tror sig klara en operation.
nu ska jag se en film
hoppas du har en fin kväll
¨kraaam

yasmine modell mamma och fru sa...

tack
imorrn får vi veta om karolinska beslutar sig för att våga göra en opertion om dom tror det är möjligt.
allt bra med dig annars?
fina bilder.
kraaam

Lisbeth sa...

Den finns i nättidningen Fria Tider. www.friatider.se. De skriver om lite allt möjligt, men tar ofta upp såna här "tabubelagda" saker. De berättade b.la att Aftonbladet hade gjort om en gärningsman i en artikel, från medelålders invandrare till svensk pojke! Jag fattar inte vad de är rädda för. Sverige är riktigt illa ute med sin idiotiska politik i frågan, men ingen vill se det öht. Och jag är helt övertygad om att det här landet är på väg käpprätt åt helsicke och det går fort.

paloma sa...

Vilka härliga bilder! Vad pigg och fräch han ser ut din man! Kul att allt har gått så bra nu!
KRAM

Mia systeryster sa...

Vilken fin familj du har!
Otroligt söta barnbarn=D
Sv:Tycker alltid det är lite läskigt att tipsa om saker, det är därför jag inte gör det så ofta, men serumet har funkat för mig. Jag ser störst skillnad när fransarna är målade, eftersom jag har så bleka fransar, så de försvinner helt(oavsett längd) om de är omålade:)Det står på förpackningen att man ska använda serumet varje dag i 3 veckor. Jag såg ingen skillnad efter 3 veckor, så jag fortsatte dagligen fram till nu(6 veckor)efter det får man ta ngn gång i veckan=D
Kram o hoppas det funkar på dig också!