torsdag 9 augusti 2012

“””””””

Här stapplar jag fram I lägenheten, sån jäkla träningsvärk har jag. Men skam den som ger sej, jag ska ut I morgon igen. Det sägs ju att träningsvärk ska botas med det samma som man fick den från. Alltså, ut I Kräppla skogen igen och stappla runt.

Men förhoppningsvis är det mycket bättre I morgon. Det är satans så svårt att ta sej upp ur soffan, men det är väl så här en otränad kropp ska känna sej, efter en ¨, 10 km rask skogspromenad,

Jaja lagade en jättegod middag, den bestod av tigerräkor, stekt sallad med bacon , ägg. Jaja hade ris till och jag matvete. Fortfarande så håller jag chack på kolhydraterna och det har gett resultat. En viktminskning på 6,5 kg.

Längtar tills I morgon då jag får sätta på mej vandringsskorna och ge mej ut.

HA  EN BRA DAG ALLA GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGER L ÄPP!!

4 kommentarer:

Gerd ♥ sa...

Lycka till idag, då! Med vandringen!
Här regnar det, jag som hade tänkt...
Men, så fort solen kommer fram, så.
6,5 kg, det måste kännas underbart!
Kram♥

HosPetra sa...

Härligt med träningsvärk ;)
Man får slänga sej ner på toastolen hahaha

Kram

yasmine modell mamma och fru sa...

Ja det är sant finns inget så uppfriskande som att se Dennis skratta.
Sådana dagar behövs.
härligt att du skogspromenerat
¨det är ju så skönt
kraaam

Kathrin sa...

Du är helt otroligt duktig med dina långa härliga promenader. Själv har jag inte lyckats komma igång ännu. Har varit lite tufft med svärmor, men nu i mitten av veckan kommer min svägerska hem och då blir det väl lite lugnare får jag hoppas.

Det är så jag kan misstänka att demens är smittsamt, hahahahahaha. För jag brukar inte glömma vad barnbarna ska ha för namn, hahahaha. Förstå vad dum jag kände mig när Sandra fråga mig om tjejen verkligen skulle heta Julia, hahahaha. Det var bara att krypa till korset och erkänna att det blev så fel, hahahaha. Men man är ju inte sämre att man stå för sina fel och brister,hihi.

Ha det bäst och fortsätt njuta av dina promenader. Snart har du minska två storlekar.

Kramizar