torsdag 2 augusti 2012

#####

Idag har jag börjat med Longo Vital och det ska bli spännande att se om det här hälsokostpreparatet kan hålla mina elaka demoner Afte-blåsorna borta.

Har googlat runt på nätet och många säger sej ha kunnat hålla de här demonerna borta för alltid. Tänk om det vore så väl, De här eländesblåsorna håller på att förpesta mitt liv. Längre och längre tar det innan de försvinner  ca 2-3 veckor och när det är som värst känns det som om jag har feber, kan inte äta och har svårigheter med sömnen.

Har aldrig varit någon “believer” vad det gäller Hälsokostpreparat, men jag ska göra ett försök.

En kväll här fick jag ta en morfin tablett för att kunna sova, låter kanske lite väl drastiskt, men var helt enkelt tvungen. Vet inte om värken försvann, men kunde ignorera smärtan.

Det här receptfria gänget som finns på Apoteket, det hjälper inte ett dugg.

HA EN BRA KVÄLL. ALLA GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGER LÄPP!!

Inga kommentarer: