lördag 28 juli 2012

Go morron

Igår satt vi uppe och tittade på invigningen av OS. Mäktigt och färgglatt, var det.

Gubben kommer nog att sitta som fastklistrad nätterna igenom.

Jag har nu avverkat mina sista 5 km för den här veckan, det blev som vanligt 3 mils cyklande. Jag har hållit på med detta nu ett par månader och det har gett resultat. MINUS PÅ VÅGEN!!

Sommaren har nått sitt slut, det känns så I både luften och av värmen. Det kommer inte att dröja förrän, regnet står som spön I backen, igen.

De här bilderna tog jag härom kvällen. Solen var enormt vacker, röd och helt underbar.Den reflekterade sej I höghusens fönster, så det såg ut som husen stod I brand.

002003

Ha en bra dag ALLA GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGER LÄPP

1 kommentar:

Gerd ♥ sa...

OS får vara för mig. All sport = ointressant. Men jag vet att jag borde titta på OS, för det är något speciellt med det!

Ja, sommaren är kort, den brukar regna bort....
Oerhört vacker bild på solen, där....
Kram♥