tisdag 31 juli 2012

!!!

Misstänkt bomb på Arland och resultatet blev att ett par inte kom med flyget till Turkiet!

Finns det inte försäkringar som innefattar bombhot på flygplatser, eller har försäkringsbolagen själva försäkrat sej mot det och inte har det med I sina försäkringar. Idag är det ju nästan vardagsmat, med bombhot, nästan så jag tycker att ett bombhot, ska klassas som naturkatastrof.

Läste I min försäkring, och avbställningsskyddet I den säger att,´om något händer på resan till flygplatsen och jag är på väg I god tid, kan jag ha rätt till ersättning. Men då funderar jag på vad ordet, “Kan”, égentligen betyder, vad det står för?? Ordet  “kan” kan ha många olika betydelser.

Försäkringsbolag är ena riktiga lurendrejare.

3 kommentarer:

zoega59 sa...

ja då är vi nästan grannar
Båda bor på rätt sida om Slussen

Kanske vi kunde träffas nån gång när vi känner varandra bättre

Ha en bra dag

Mia systeryster sa...

Ja, det kan vara klurigt det där med försäkringsbolag, men vid bombhot tycker jag att man borde få pengarna tillbaka!!
Hej på dig igen;))Kul att du hittat Kräpplastigen, en mycket fin promenad! Skulle inte heller någonsin gå helt ensam i skogen, men när jag har hundarna med mig så känner jag mig ganska trygg, även om det är snälla hundar jag har o inte det minsta vaktiga;)Nej , det var i "min" skog som jag blev antastad, inte på kräpplastigen, men sånt kan nog tyvärr hända överallt!
Kram

Gerd ♥ sa...

Hälsar på dig, läser, nickar, skakar på huvudet.
Försäkringsbolag ser alltid till att sko sig.
Kram♥