söndag 29 juli 2012

Afte blåsorna, aj, aj

Afteblåsorna håller på att förpesta hela min tillvaro. De gör så himlans ont och det känns som om heeela jag är infekterad och det känns som om jag har feber. Det värker som attan och mitt humör är inte på topp.

Läste nu på internet, att det finns de som har blivit hjälpta av att äta Longo Vital. Skovena mellan  blåsornas utbrott blir längre. Som jag har det nu avlöser den ena blåsan efter den andra, sej. Kan Longo Vital hjälpa mej, så är jag tacksam. Annars är jag inte alls någon hälsokost idkare. Tror nämligen inte på hälsokostmedicin. Men nu den här gången ska jag tro som bara den, så kanske det hjälper.

TRON KAN FÖRSÄTTA BERT, sägs det.

Har nu flertalet blivit hjälpta av Longo Vital och läkare ordinerar detta till Afte patienter, då kanske jag är just en av de som blir hjälpta och det skulle vara helt FANTASTISKT!!

HA EN BRA DAG ALLA GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGERLÄPP

 

2 kommentarer:

Kathrin sa...

Aj,aj,aj det där låter inte alls roligt, testa Longo Vital. Hoppas dom hjälper om inte ska Alovero vara kanon. Jag tillhör dom som inte trott på naturmedel men efter att jag efter en brännskada fick testa just Alovera och det blev en stor förbättring efter bara några timmar, så har jag nu ändrat mig när det gäller just naturmedel. Aloveran har även hjälpt mig vid magbesvär. Har läkare ordinerat Longo Vital till andra så varför ska det inte du prova. Och som du säger tron kan försätta berg.

Lycka till.

Kramiz

Gerd ♥ sa...

Jag fick Afte 1999, just i samband med positiva stressituationer!
Och det förföljde mig ett tag. Borta. Sen återkom dom. Men har varit borta i många år nu.
Jag fick Xylocain i flytande att köra runt i munnen.
Nu såg jag på apoteket att dom har en del medikamenter.
Finns en afteblogg också.
http://aftebloggen.blogspot.se/

Kram♥