söndag 13 maj 2012

Spel I överflöd

På nätet finns det spelsajter I massor. En av dom är Betsson, du kan pröva lyckan och välja mellan

BORDSSPEL/SPELAUTOMATER/VIDEOSLOTS/VIDEOPOKER/

ANDRA SPEL och MINISPEL.

Det finns KAMPANJER, TURNERINGAR OCH JACKPOTTAR av olika de slag. Det är bara att välja.

Ändå måste vi ha I minnet, att spela med måtta, att inte låter spelet gå överstyr så vi riskerar att förlora allt. Bestäm I förväg hur mycket du ska spela för och stanna därvid.

Men nog vore det något att få en mindre stor vinst eller varför inte högsta vinsten.

För att vinna något måste vi även satsa lite.

2 kommentarer:

Gerd ♥ sa...

Hej!
Jag spelar ingenting. Inte ens den minsta gnutta. Alltså ingen spänning. Men jag har mina pengar kvar ;)
Men jag kan förstå lusten!
Kramkram från mig, har saknat dina inlägg.... ♥

Kathrin sa...

Roligt att se att du har kommit tillbaka. Hoppas det inte bara är tillfälligt.
Ja, det där med spel och att vinna pengar är ju bra så länge man spelar med måtta. Det är allt för många som får speldjävulen i sig. Men det är som du säger att bestämmer man sig för ett belopp som man har råd att förlora och slutar när dom är slut så är det okej.Och om man inte vågar satsa så vinner man ju inget heller.
Känner en som jobbar på Betsson och hon har talat om att det finns en massa spelgalna människor där ute.
Ha en bra söndag och att du får bli ägare till den lilla hunden.
Kramar