onsdag 30 maj 2012

Onsdag kväll

Idag är första dagen jag inte är vrålhungrig. Jösses. så eländigt hungrig jag har varit, I det närmsta har jag varit livsfarlig.

Jag håller på med mindre kolhydratsätand, ja det är väl mer eller mindre GI metoden. Men nu har nog magen krypt lite för nu blir jag mätt på ingenting. Jag har gett mej den på att bli utav med minst 5 kg, vill komma under, det magiska 70 strecket.

Nu vet alla hur mycket jag väger oxå, but WTF.

Idag gick det rätt så bra att träna med Kettlebellen. Tungt var det men inte lika motigt som de andra gångerna. Magmusklerna får sej en körare tre gånger/dag, hoppas att det ger resultat oxå,

Jag önskar att jag inte lägger av innan det börjar ge reslutat, som jag alltid brukar göra.

Om sju månader bär det av till Malaysia igen. Sju månader kommer att gå som ett jehu. Nu gäller det att spara och knipa I hop plånboken för att kunna hålla den vidöppen under semester, hahahahahahaha.

Inte fan åker man på semester och snålar, då kan man lika gärna stanna hemma och ha tråkigt.

Vet inte om jag skrev det I förra inlägget. Men jag kommer att åka dit med en tom resväska och förresten ska Jajas resväska oxå, vara tom, för att vara proppfull vid hemfärd.

Natti Natti Alla glada och sura individer.

2 kommentarer:

Gerd ♥ sa...

Är jag glad eller är jag sur, det var frågan, det.......
Om jag varit sur idag, så är jag glad nu, i alla fall.
Vilken resa som väntar er!
Härligt!
Önskar en God Natt, för det tänker jag ha också. Kram♥

HosPetra sa...

Helt rätt. Har man inga pengar kan man likaväl sitta hemma. På semestern ska man unna sej det man inte gör annars :)
Kram