torsdag 31 maj 2012

!!!!!

England är så jävla fega och vågar inte själva ta ställninga till Assanges mål.

Så mycket enklare att deportera honom hit, till Sverige, för att USA ska kunna ta över, precis så kommer det att bli.

Precis som med Egyptierna som blev överlämnade till sitt land och där USA senare fick betala multum I skadestånd, så kommer det att bli här oxå.

Jag är helt övertygad om att det ligger en hund begraven.

Lika säker är jag på att Assange inte har våldtagit någon överhuvudtaget.

Ha en bra dag alla och jag hoppas att det finns ett kryphål I den här härvan, så Assange kan gå som en fri man.

2 kommentarer:

Gerd ♥ sa...

En riktig soppa, av alltihopa.
Något som vi aldrig kan förstå.
Men, en God Morgon, får du ha! Kram♥

Kathrin sa...

Jag tror precis som dig, inga våltäkter har skett och något skumt är det med denna historia. Hoppas att han inte blir utlämnad till Sverige.
Har sett att du är igång med träning, du är duktig du. Själv har jag slarvat lite och som ett brev på posten har värken i rygg o ben blivit lite värre. Så nu får jag se till att det är slutslarvat.

Ha det bra.

Kramizar