onsdag 4 april 2012

Solstol på ballen

Idag kommer äldste sonen och hämtar upp mej för att sen följa med mej för inköp av en

790040-jpg

I den här ska jag ligga och slappa om dagarna och steka mej. Medans vi ändå är I Kungens Kurva krokarna, ska jag se om jag inte hittar överdrag till mina köksstolar. Finns det inga, blir det att titta på kuddfodral I stl 45x45 cm. Vill helst ha I olika färger, helst glada färger. Får se vad det blir.

Jaja grymtar I soffhörnet, “ett friskhets tecken samt nu är det slut på friden. Kvinnan I huset, börjar på att intressera sej för vad som ska köpas” haahahahahaha.

Ja ja, kan ju inte sitta och rulla tummarna hela tiden. Nej, skämt å sido, den här veckan efter operationen har varit lite jobbig. Jag vet att det tar ytterligare ett par månader innan jag blir helt återställd. Men jag får ta vara på de goda dagarna.

Idag är en sådan dag, en bra dag, för att köpa en solstol, hahahahahahahaha. Om jag inte har alltför fel så är jag säker på att Jaja kommer att ligga raklång I “det enligt honom, onödiga inköpet”.

Så I morgon om vädret tillåter kommer jag att ligga där och softa.

Ha en bra dag alla glada individer

1 kommentar:

paloma sa...

Oh så härligt att köpa nya ute möbler! Min balkong ser just nu ut som F A N......,,..,Dont like it! Måste bli av med grejerna på balkongen! I dag sitter jag och väntar på en soffa vi skall få av brorsan hans gamla! har väntat sedan 10 nu.... och nu är den 2. men har fått lite gjort i allafall, men vill inte torka golven förs de kommer! Hoppas allt e bra med er!
KRAM