onsdag 18 april 2012

Riktig jävla skandal

Blåsväder för Moderaterna. En nyhetsstoff som inte bara kommer att vara hett här I Sverige, utan worldwide.

Varenda löpsedel och nyhetssändning världen över kommer att visa detta:

värre blir det

JAG BLEV LURAD

Hade inte människan vett att gå där I från.

Hallå, Reinfeldt, ska du ha chans att sitta kvar, så är det nog att be denna kvinna att avgå inom det snaraste.

Av bilderna att döma, verkar det som om hon blev glatt överraskad.

Så fruktansvärt omsakligt.

6 kommentarer:

paloma sa...

Ju mer de gör bort sig ju bättre är det! Så de förlorar valet! HAHA
KRAM

Gerd ♥ sa...

Politiken har blivit rutten skit.
Det onda, makten och rufflet kvarstår.
Kram från mig som gråter floder idag♥♥♥

Mia systeryster sa...

Riktigt osmakligt! Vad taskigt att utsätta någon för nåt sånt oavsett parti tillhörighet!
Kram

attis sa...

Men så hemskt. Man slutar aldrig att förvåna sej över eländet. Ha det bäst goa vännen.
Kramen

Kathrin sa...

Saknar dig här på bloggen. Hoppas du snart är tillbaka. Jag måste svara på din kommentar. Vi hoppas fortfarande på att Liam ska kunna följa med oss på semestern. Jag är inne varje dag på resebyråns hemsida och kollar platserna på flyget. Det börja bli fullt så jag håller mina tummar på att det finns en plats kvar den dagen vi kan boka in honom. Något datum till rättegången har inte utsatts och innan den är över går det inte att boka in honom. Myndighetens kvarnar maler väldigt långsamt så kanske det är kört med resan för hans del. Sandras advokat är helt säker på att det blir till deras fördel och det hoppas jag verkligen. Jag får nöja mig med att använda finkameran på hans fotbollsmatcher tillsvidare, hahaha. På det sätter får jag ju en massa övning på alla funktioner.

Ha en bra söndagskväll. Hoppas halsen har blivit bättre.

Kramar

Mia systeryster sa...

Hoppas du/ni mår bra!
Ha en skön fredag!
Kram