lördag 7 april 2012

Lördag morron

Och snön ligger kvar på taken och endast, nej Tomten har nog dragit till Nordpolen.

Lååååångfredagen tyckte jag var den kortaste långfredag jag varit med om I mitt liv. Det skrev jag oxå som status på FB. Det skulle jag aldrig ha skrivit, det blev den lääääängsta. Kunde tusan I mej Inte somna, fast jag lyssnade på ljudboken och fast jag gick upp och åt macka mitt I natten.

När jag la ihop mina blå, var klockan efter 04.00.

Annars brukar jag vakna runt 03.00, vet inte vilket som är värsta att somna och vakna efter nån timme, eller att vara vaken nästan, ända fram till nästa morgon. Känner mej som en påse nötter, trött och eländig.

Vi har bara varit denna Påsken, ätit det vi själva vill, kunde inte ha blivit bättre.

 

Ha en bra dag, alla glada och även ni som hänger läpp

3 kommentarer:

Karpstryparn sa...

Glad Påsk på dig!

Kathrin sa...

Det är som att välja mellan pest eller kollia ( heter det så??). Vet hur det är när inte sömnen är som den ska. Hoppas att denna natt ska komma med mycket sömn till dig.
Visst har den här påsken varit kanon, bara äta det man vill, göra vad man vill. Slippa stå för mycket i köket. Vet inte när man hade en sådan här slapp påsk med lagom av allt.
Ha en fortsatt bra helg.

Kramar.
P.S promenaderna är nog den bästa smärtlindring för mig. Annars vete katten om jag klarat av att envisas med mina promenader och övningar, hahaha. D.S

HosPetra sa...

Glad Påsk på er :)
Nu är snön borta och solen skiner igen :)
Kram